Google CSS az e-kereskedelem résztvevőinek

A Google Shopping óriási lehetőséget kínál az e-commerce szereplőinek. Ha valaki olyan területen tevékenykedik, ahol szűkölnek a piaci marginok, sok a külföldi versenytárs vagy alapjában véve nagy a verseny a potenciális ügyfelek figyelméért, akkor ezzel jelentős előnyre lehet szert tenni. Ugyanis a Google CSS hirdetései a találati listák élén jelennek meg képpel és árral, ami még számítógépen is igen fontos szempont, de mobileszközökön, ahol gyakorlatilag csak ezek látszanak első körben, még inkább. Sokan nem is görgetnek tovább, amikor valamilyen terméket keresnek, hanem a csak Google CSS felületéről kattintanak rá egy-két szimpatikus ajánlatra, majd azok közül választják ki, hogy melyiket fogadják el. Tehát mindenképpen érdemes élni a Google CSS kínálta lehetőségekkel, amiket azonban még tovább is lehet fokozni. A CSP, vagyis a Comparison Shopping Partner programon belül kedvezményesen lehet elérni a szolgáltatást, ami 20%-os versenyelőnyt jelent. Ezt kínálja a Growww Digital ügynökség is, ami Magyarországon és a CEE régióban elsőként nyerte el a CSP licenszt és a nagy nemzetközi tapasztalatának hála, már számos sikeres kampányt tudhat a háta mögött. Amennyiben érdekli a Google CSS, akkor keresse fel a weboldalukat, ahol számos fontos információt megtalálhat! Itt az alapfogalmaktól kezdve a PPC specialistáknak szóló hasznos tippekig, tanácsokig, minden helyet kapott. Tehát a felkészültségének, tájékozottságának megfelelően szemezgethet az olvasnivalókból. Ugyanakkor a shopping.growwwdigital weboldalon a cég szolgáltatásait is megismerheti, amelyeknek bármelyike nagyon hasznos lehet a céljai elérésében. Például igényelhet hozzáférést a saját ROIshopper nevű rendszerükhöz, amin keresztül létrehoznak Önnek egy Merchant Centert és arra fogják aktiválni a versenyelőnyt. Ehhez admin szintű hozzáférést adnak, így továbbra is saját maga menedzselheti a kampányokat, nekik csak a Merchant Centerre lesz rálátásuk. Ugyanakkor, ha szükségét érzi, akkor részt vehet a shopping.growwwdigital fiók- és kampány auditján, aminek során iránymutatást kaphat, hogy merre induljon és/vagy mit kellene változtatni a feed-jén. Természetesen full service csomagot is ajánlanak, ami azt jelenti, hogy minden Shoppinggal kapcsolatos teendőt átruházhat a shopping.growwwdigital csapatára, akik a legjobb tudásuk szerint fognak eljárni Ön helyett. Ez esetben csak az eredményekre kell várnia, amelyek a hozzáértésüknek és tapasztalatuknak hála, viszonylag hamar érzékelhetőek lesznek. Vegye fel velük a kapcsolatot és beszéljék meg a részleteket!